neděle 3. května 2015

Péče o pleť - čištění

Ahoj :)



V dnešním článku bych chtěla psát o svém čištění pleti. Mám pár tipů a rad, které jsem si od začátku "lepšího" pečování o pleť nashromáždila.
Takže, moje nejdůležitější a největší procedura čištění pleti nastává většinou večer. Ráno si pleť pouze opláchnu vodou, občas použiju čistící vodu, pokud mám pleť příliš mastnou. Používám ale různé tonery a micerálky nebo krémy, o tom ale budu mluvit v dalším článku. Večer tedy, většinou ve sprše nejdřív odlíčím makeup. Úplně na začátku svých zkušeností s makeupem a jeho odličováním jsem k tomu používala pleťové mléko, tenkrát myslím od Nivei, hlavně teda na odličování očí. To sice nebylo nic příjemného na moji mastnou pleť, ale vydržela jsem u toho docela dlouho. Potom jsem vyzkoušela různé vody a odličovací tamponky. Poté jsem přešla na odličovací ubrousky. To je skvělá věc, stále je používám, ale pouze na cesty, protože nesnesu to "dření" obličeje a hlavně okolí očí. Nejlepší a nejefektivnější odličování makeupu je pro mě pomocí čistící pěny a vody. Používám tuhle Amiu jemnou mycí pěnu, kterou kupuju v Albertu za 70 Kč. A nic dražšího nepotřebuju. Je jich víc druhů, já si pro jistotu první koupila na citlivou pleť, pak jsem zkoušela i jiné, ale tahle mi voní nejvíc. Má pumpičkový dávkovač a většinou mi na celý obličej a oči stačí dvě zmáčknutí a pak ještě jedno znovu na oči a jsem dostatečně odlíčená. Samozřejmě někomu může použití vody na odlíčení vysušovat pleť. Já ale potom používám krémy, takže mě to nevadí.


Jakmile mám odlíčenou pleť, tak přichází na řadu trocha čištění. Dlouho jsem hledala čistící strojek na pleť s kartáčkem a dlouho jsem na žádný nemohla narazit, proto jsem našla jednu variantu. A to tenhle čistící gel L'oreal PURE ZONE s takovým plastovým plochým kartáčkem. Má být na odstraňování černých teček. Mě pleť skvěle odmastí, s černýma tečkama bohužel nic moc nedělá. Ale líbí se mi ten kartáček. Odstraňuje odumřelé buňky a pleť čistí víc do hloubky. Koupila sem ho v Rossmannu za asi 150 Kč.


Pak jsem jednou prohlížděla katalog od Oriflame a konečně jsem narazila na strojek na čištění pleti a musela si ho hned objednat. Jmenuje se SkinPro cleansing system a víc o něm bude v samostatném článku. Stál mě ve slevě 599 Kč.


S tímhle kartáčkem buď používám gel od L'orealu nebo tenhle od Garnieru s vůní  hroznů pro normální a kombinovanou pleť. Cenu už bohužel nevím. Používám ho občas, nevyhovuje mi stoprocentně. Příjde mi, že mi trochu mastí pleť. Potřebovala bych najít nějaký lepší.


Před kartáčkama jsem taky používala peeling a to konkrétně tenhle z Rossmannu od jejich značky Synergen. Má malinké zrníčka, které jsou na pleti moc fajn. Akorát jakoby chladí a jak kdy je to příjemné. Jinak ho mám celkem v oblibě. Stojí asi 40 Kč. Takže taky nic, co by zruinovalo peněženku.



No a potom už krémuju. O tom se ale budu rozepisovat víc příště. Stejně jako o péči o celé tělo.

Lída xx

Žádné komentáře:

Okomentovat