sobota 30. května 2015

Oblíbení youtubeři

Ahoj :)

když už jsem dala video z youtube, které mě inspirovalo, do minulého článku, tak mě napadlo, že bych teď mohla udělat jeden celý právě o mých oblíbených youtubeřích. Tohle je pro mě hrozně zajímavé téma. Youtube jsem objevila před několika lety a rychle se stalo mojí závislostí. Jednou by mě to taky určitě bavilo, zatím ale nemám moc odvahu s tím začít.

Lidé, které na youtube sleduju jsou z 99% anglicky mluvící. Já totiž české youtubery a youtuberky nemusím. Mám některé oblíbené české blogerky a jejich blogy pravidelně sleduju, ale nějak je nepotřebuju vidět ani slyšet ve videích. Čistě můj názor. Jediné jedno zbývající procento je Hanka, na kterou se mi moc příjemné kouká, líbí se mi její styl, líčení, prostě všechno. Jsem přidávám jedno video, kdyby ji náhodou někdo neznal, ale to snad není ani možné ;)





Kdo si u mě rozhodně zaslouží být na začátku článku je slavná youtuberka Zoella, spolu s jejím přítelem Alfim a jejím bráchou Joem a dalšími lidmi. Tyhle miluju hlavně pro jejich vlogy, je to pro mě něco jako nekonečný seriál s milionem pokračování, které mě nikdy neomrzí. Zoe bydlí s Alfim v Anglii ve svém domě se svým malým mopsem Nalou a skoro pořád zažívají nějaké zábavné věci lidí, kteří do práce chodit nemusí, protože jejich práce je youtube, takže mají dost času na cestování a zábavné a zajímavé věci.



Joe má zase trochu jiný typ videí, které jsou hlavně zábavné, jako různé pranky a chalange . Hodně se ve videích objevují jeho přátelé, na které určitě taky stojí za to se podívat.



Ze zábavy teď přejdeme do "kategorie" videí, která jsou víc o módě a líčení. Brittany sleduju už hodně dlouho, od mého youtube začátku a myslím, že i ona měla na svém kanálu jedny z prvních videí. Hrozně se mi líbí ji sledovat, jak se mění její život, jak se mění její styl a pohled na módu. Zbožňuju její tutoriály a taky její edit videí, je opravdu moc šikovná. A taky miluju její psy a její krásný život v LA.



Další youtube slečna, kterou sleduju hlavně kvůli jejímu stylu je Sarah, ale čím víc přidává videí, tím víc se mi líbí i jako člověk a ráda sleduju její vlogy a její povídací videa. Má taky kanál, na kterém dělá recenze o hororech, které já ráda sleduju, takže u ní sbírám inspiraci na nové filmy. Sarah je jedna z mála youtuberů, která je opravdu přirozená, na nic si nahraje a nemá kolem sebe milion světýlek a krásných věcí. Je to prostě obyčejná holka, která má svůj styl a je rozhodně zajímavější, než většina těch bohatých youtuberek obklopených přepychem. Pro mě je obyčejně jedinečná.



Další slečna je tahle droboučká blondýnka z Anglie, která je podle mě ztělesněním představy o holce z Anglie. Mám ráda její stylová i povídací videa, povídání o kosmetice a nebo home hauly. Je pro mě zajímavý človíček a opravdu mě baví.





Profesionální "kosmetičky" jsou pro mě samozřejmě sestry z Pixiwoo, k těm jdu když hledám něco opravdu výjimečného třeba na ples nebo něco podobného. Na svém youtube mají opravdu profesionální makeup tutoriály s trochu jinou kosmetikou, ale při troše fantazie se ty produkty dají dost dobře nahradit i těmi z drogérie.




Lexi je pro dalším profesionálním člověkem. Její videa jsou různé kostýmy a makeup tutoriály, které vyhledávám, když jdu na maškarák nebo podobný ples, kde potřebuju masku. Lexi nepoužívá žádné protetiky, všechnu práci zvládne pouze s líčidly.





A abych uzavřela článek něčím zajímavým a trochu jiným, tak jsem z mužské části mých youtuberů vybrala Willa. Podle mě jsem rozhodně vybrala toho nejhezčího, a to nejen vzhledem, ale i povahou. I z důvodů jeho tvorby. Jeho videa jsou romantická, depresivní, rozhodně smutná a hlavně strašně krásná. Je to talentovaný mladý muž.





Tohle rozhodně není výčet všech mých oblíbených youtuberů, ale to by tenhle článek byl opravdu hodně dlouhý. Někdy ale rozhodně udělám pokračování.

Lída xx

Žádné komentáře:

Okomentovat