středa 27. května 2015

DIY nástěnný organizér

Ahoj :)

dnešní článek bude opět DIY a to konkrétně na moji hrozně oblíbenou věc, nástěnný organizér. V podstatě je to něco jako nástěnka, jenom funguje trochu jinak. Je udělaný z nějakého rámu od obrazu a do něj si místo obrazu vytvoříte organizér. A na skleněnou plochu rámu si pak fixem budete dopisovat poznámky a věci, na které nechcete zapomenout. Možná bude lepší se rovnou kouknout na postup.

Co budete potřebovat:
- rám od obrazu, čím větší, tím lepší, já mám zhruba na velikost A3
- bílý papír, na který všechno budete přilepovat/psát/kreslit, já mám A3
- barevné papíry
- různé dekorace, já jsem si koupila v Lidlu dvě dekorativní sady, každá za 129 Kč, kde jsou různé vzorované a barevné papíry
- barevné fixy, ty mám taky z Lidlu ve čtyřech barvách, po dvou stály 49 Kč
- pravítko
- tužku nebo průpisku
- lepidlo
- nůžky

Takhle vypadal můj původní organizér a já už jsem opravdu potřebovala změnu.



Takže jak na to. Nejdřív si nachystáte rám a do něj přesně padnoucí papír. 


Potom si vyberete, jaký styl by váš organizér měl mít, jaké chcete mít barevné papíry, třeba aby vám to ladilo do pokoje a podobně. Najdete si, jaké chcete vzory a kde a co by mělo být na bílém papíru rozmístěno. Můžete si tam dát různé citáty, věty, které se vám líbí. Obrázky nebo fotky, které máte rádi. Cokoli, co se vám líbí a co se vám na papír vleze. Tady mám fotky celkově těch sad papírů a vzory, nad kterými jsem se rozmýšlela já a taky fotky dalších pomůcek.










A tady jsem si konkrétně vybrala. Dny budou mít odstíny růžové a na poznámky na boku organizéru jsem si vybrala pruhovaný ozdobný papír.


Po výběru už jsem si přesně nastříhala jednotlivé kousky papíru a začala jsem je lepit na velký bílý papír. Velikost jednotlivých čtverečků nebo obdélníčků je úplně na vás. Záleží, jak moc chcete, aby zabírali místa, nebo jak velké poznámky si do nich budete psát. Já si je udělala stejné, jako v mém minulém organizéru a mám rozměry cca 4,5 x 3 cm.





Po přeměření a nastříhání jsem všechno nalepila. Používala jsem obyčejné tuhé lepidlo, u minulého organizéru jsem používala oboustrannou lepící pásku a taky fungovala moc dobře.


A pak už jsem si organizér dozdobila. Přiznávám bez mučení, že je ten můj trošku moc růžový. Ale mám ho na bílé stěně a aspoň je dost výrazný a jde hezky vidět.


A takhle už vypadá při vložení do rámu.


Super, že? Podle mě úplně skvělá věc. Ještě taková malá poznámka o tom, čím na sklo píšu a čím to všechno dávám dolů. Fixy jsem si koupila v papírnictví a chtěla jsem logicky nějaké, které půjdou smazat dolů. Můžou vám dát ty, co se používají na výlohy, ale na takhle malý prostor by asi byly moc velké. Jeden černý je obyčejný smazatelný fix a druhý zelený je nějaký křídový. Píše se s nimi dobře a dobře jdou i dolů. Všechny popisky sundávám na konci každého měsíce obyčejnými vlhčenými ubrousky, kterými si třeba doma utíráte prach a podobně. Taky hrozně fajn věc.



Ještě přidávám video mojí oblíbené youtuberky, které mě inspirovalo:


Doufám, že se článek líbil a pa u dalšího. Lída xx

Žádné komentáře:

Okomentovat