pondělí 18. května 2015

Balíček z galaxie přání

Ahoj :)

Dneska mi konečně přišel vytoužený balíček z galaxieprani.cz  a musím říct, že mi splnil veškeré očekávání. Přišlo mi všechno a ze všeho mám hrozně velkou radost. Tenhle článek bude jenom rozbalovací, protože jsem většinu věcí ještě pořádně nevyzkoušela. Jenom jeden z laků Sally Hansen a k tomu mám i rovnou fotky. Další věci budu fotit přímo při zkoušení. Tak jdeme na to :)




První co mě v balíčku trklo do oka byla podkladová báze od Ryoru. Je to značka, kterou mám moc ráda. Používám od nich jeden gel a taky matující krém a se vším tím jsem moc spokojená. Dřív jsem používala bázi pod makeup od jedné místní firmy a pamatuju si, že to bylo hrozně fajn, ale ještě jsem v tom celém líčení nebyla moc sběhlá a tak jsem ji ani myslím nedopoužívala a pak snad vyhodila. Teď jsem si po dlouhé době koupila tuhle, tak jsem zvědavá. Stála mě 99 Kč.


Dále jsem na stránkách pokukovala po nějakém concealu, korektor je to myslím česky, nikdy si nejsem jistá a spíš používám anglické výrazy. Tenhle byl ve slevě za 29 Kč a je od MUA v odstínu Medium. Myslela jsem si, že bude tekutý, ale je ve tvaru rtěnky a má taky takovou tuší konzistenci. Barvou mojí pleti asi vyhovovat bude, ale nejsem si jistá právě tou konzistencí. No uvidíme.


Další věc na kterou jsem se těšila byla tahle 3 v 1 contour liner, taky od MUA. Původně jsem myslela, že ji budu používat na obočí. Vybrala jsem si odstín Auburn a to je krásný tmavě hnědý odstín (zkoušela jsem ji na ruce), který ale bohužel barvou mému obočí sedět nebude a hlavně má lehký shimmer a já třpytivé obočí opravdu nechci. Když jsem se koukla na krabičku, tak je tam nakreslená vlastně jenom aplikace na oči, takže to původně asi opravdu mělo být pouze jako liner na víčka a na obočí ne. Každopádně jako hnědá linka to bude moc krásné. Cena je 39 Kč.


Pak tady mám něco, po čem jsem taak moc toužila a je to tenhle W7 Honolulu bronzer. Stál mě 128 Kč. Konečně ho mám doma. Co jsem tak zkoušela na ruce, tak má moc příjemný kartáček v balení a pigmentace je opravdu hodně dobrá a bude potřeba ho dobře rozblendit na tváři. Už se nemůžu dočkat až ho budu používat.



Teď přichází na řadu již zmiňovaný laky od Sally Hansen a to jeden v odstínu 03 DUNE řady Smooth and Perfect (68 Kč ve slevě) a druhý v odstínu 640 Seasational z řady Triple shine (68 Kč ve slevě). U obou jsem předpokládala trochu jinou barvu. Dune podle fotky měla být více nude růžová barva. V reálu je se zlatým shimmerem a víc do žluta/zlatava. Tenhle lak jsem hned vyzkoušela. Má tlustý kartáček, což mám ráda, bohužel ale ne u této konzistence. Lak je hodně vodový, takže to chce aplikovat opravdu jenom tenoučkou vrstvu, jinak se vám rozmaže v okolí nehtů nebo steče do záhybů, no prostě chce to hodně trpělivosti při nanášení. Ale schne téměř okamžitě. Použila jsem dvě vrstvy a myslím, že krytí je docela dobré. Stejně tak jsem očekávala, že zelená bude trošičku jiná u druhého laku, více jakoby do smaragdova. Ale nevadí, možná bude na nehtech vypadat ještě jinak.






A to nejlepší nakonec. Vytoužená paletka očních stínů W7 IN THE NUDE a konkrétně Natural nudes. Cena je 207 Kč. Původně jsem měla vybranou jinou, trochu víc do hněda a taky v nude odstínech, ale než jsme si stihla objednat, tak byla vyprodaná. Takže jsem si místo toho vybrala tuhle a jsem nadšená. Má krásné barevné tóny, lehce do růžova a oboustranný štěteček na stíny je příjemný bonus. Postupně přidám fotky jak jednotlivé barvičky vypadají.

 link





No a to je všechno. Jsem z balíčku moc nadšená. Eshop je moc příjemný, přehledný. Ráda tam nakupuju. Vyřízení objednávky je rychlé a stejně tak zaslání zboží. Rozhodně palec nahoru ;)

Tak pa u dalšího článku.

Lída xx

Žádné komentáře:

Okomentovat