neděle 17. května 2015

Vinted

Ahoj :)

Opět píšu článek po delší době, než jsem si plánovala. Ale už mi konečně skončila škola a tak budu mít určitě víc času během zkouškového. Dvě zkoušky už mám za sebou, jednu úspěšně druhou bohužel ne. Tak snad to doženu a příště už bude zkouška doma. Na další články, které plánuju psát se už moc těším. Přijde mi balíček z galaxieprani.cz, kde jsem si mimo jiné koupila paletku očních stínů a už se nemůžu dočkat, až ji budu mít doma. Další balíček by mi měl přijít z Oriflame, na ten se taky moc těším a potom jeden ze stránky econea.cz a v rámci toho se budeme bavit o trochu vážnějším tématu, jako je ochrana životního prostředí. Nebude to nijak podrobné ani do hloubky, ale je to také jedna z věcí, která mě zajímá a není mi jedno. Ale teď už k dnešnímu článku.



Věřím, že mnoho z vás stránku vinted.cz znáte. Pro ty z vás, kdo nezná, tak je to takový internetový secondhand, možná bazar oblečení nebo něco podobného. Dle mě užasný nápad toho, kdo to vymyslel. Objevila jsem ho před několika lety a stala se z toho závislost :) Máte zde možnost sehnat spoustu věcí nových, nebo použitých, tak jako v sekáči, za levnější peníz. Nebo taky plno věcí, značek, které byste třeba jinde ani nesehnali. Když mluvím o věcech, myslím tím samozřejmě oblečení.
Já mám sama na vinted účet a to již od dob votočvohoz, jak se stránky dřív jmenovaly. Mám za sebou již několik prodejů svého oblečení a taky mnoho nákupů. Nějaký vážnější problém jsem na vinted měla snad jen jeden, to když mi uživatelka neposlala celé zboží a pak odmítla vrátit peníze. Tým vinted se ale zachoval hrozně dobře a snažili se mi s celou věcí pomoct. Bohužel se to nepovedlo, ale aspoň vím, že kdykoli bude nějaký problém, oni ho mají zájem řešit.
Kromě prodeje a nakupování oblečení má vinted také vlastní fórum, na kterém můžou uživatelky řešit různé věci, popřípadě se snažit propagovat svůj katalog oblečení. Já na fórum chodím hrozně ráda, někdy je to taková typická ženská drbárna a někdy se tam toho hodně dozvíte buď o holkách samotných nebo zrovna probírají nějaké dobré téma. Můžete si téma sami založit a holky vám tam budou psát své názory nebo vám poradí. Další opravdu hrozně fajn věc na vinted. Takže pokud uvažujete nad založením profilu tak šup a honem a ať už tam jste. Stojí to vážně za to.

Můj profil najdete tady. Pa u dalšího článku.



Lída xx

Žádné komentáře:

Okomentovat