pondělí 11. května 2015

Oriflame strojek na čištění pleti

Ahoj :)

Omlouvám se za týdenní nečinnost na blogu. Sešlo se teď mnoho akcí s Klubem vojenské historie z důvodu 70. výročí II. světové války a proto jsou víkendy plné. Přes týden se zase soustředím na školu a té taky není zrovna málo. Tento týden je můj poslední ve škole a pak začíná zkouškové. Dodělávám asi milion seminárek a začínám se pomalu učit. Tak snad bude brzo více času.

V dnešním článku bych se chtěla rozepsat o strojku na čištění pleti, který jsem si koupila v Oriflame. Jeho celý název je SkinPro cleansing system a stál mě 699 Kč, což byla sleva, původní částku už si bohužel nepamatuju. Ke strojku byly zvlášť k zakoupení taky různé kartáče, jako třeba velký na tělo nebo menší hrubší, ty jsem si ale zatím nekoupila. Podobné strojky jsem docela často vídala u svých oblíbených youtuberek, ale u nás jsem na něj nikde nemohla narazit. Teď bych řekla, že je výběr o trošku lepší, ceny se pohybují od těch 600 Kč až někam ke 2 000 Kč, což už mi přijde přehnané. Cena za můj strojek se mi zdála přiměřená a podle mě i odpovídá kvalitě.
Co má tedy tento zázrak přesně dělat? Používá se na hloubkové čištění pleti. Použití je více méně na vás, já ho používám jednou denně a to večer. Na kartáček si nanesu svůj oblíbený produkt na čištění pleti a díky tomuto spojení by pleť měla být ještě lépe vyčištěná, měly by být odstraněny odumřelé částečky a taky by na pleti mělo být méně černých teček. Kartáčkem na tváři kroužím po dobu jedné minuty, nejvíc v oblasti čela, nosu a brady. Kolem očí kartáček nepoužívám vůbec, protože tam mám suchou pleť a mohlo by mi to ještě víc zhoršit.



Přijde v takovém pytlíčku, který se vždycky hodí (já ho používám na nošení líčidel) a krabičce, kde je i návod na použití a všechno je tam hezky vysvětleno. Strojek je voděodolný, ale nesmí se do vody ponořovat a nebýt ani pod sprchou na dlouhou dobu. Zatím jsem s tou voděodoslností neměla žádný problém.




A funguje? Za mě je to určitě šikovná věcička, kterou používám každý den. Vyčistí pleť opravdu do hloubky a ta je taková příjemná, bez suchých šupinek a podobně. Na moje černé tečky to bohužel nefunguje, ale to snad bude zázrak, jestli někdy něco skutečně fungovat bude. Určitě jsem moc ráda, že jsem si ho koupila a za takovou celkem fajn cenu. Někomu se to může zdát jako zbytečnost, ale je to na uvážení každého, jestli chce dát penízky za něco takového.

Lída xx
PS: brzo mi přijde nový balíček od Oriflame, tak se těšte na recenzi :)

Žádné komentáře:

Okomentovat