sobota 23. května 2015

Balíček z Oriflame

Ahoj :)

v dnešním článku mám pro vás povídání o balíčku z Oriflame, který mi přišel. A protože už je to nějaká doba od jeho příchodu, tak jsem stihla některé věci otestovat a rovnou vám sem můžu napsat, jaké jsou, samozřejmě je to čistě jenom můj názor. Ještě jedna věc, katalog bohužel u sebe zrovna nemám a na výrobky, které si kupuju mám ještě slevu, takže jednotlivé ceny se můžou trošku lišit.


Jediná věc, kterou jsem z balíčku ještě neotestovala a šetřím si ji na venkovní akce, jsou tyhle čistící ubrousky na pleť. Jsou s Tee Tree a dle popisku pro mastnou pleť. Já je hodlám používat na odličování, takové to rychlé, když nemáte po ruce jiný odličovat a vodu, a to i na odličování očí. Píšou ale, že se má vyhnout okolí očí, takže to ještě bude zajímavé. Snad nebudou na pleti moc nepříjemné. Stály 61 Kč.



Další věcí, kterou jsem testovala je tenhle Gentle 3 in 1 cleanser. Nějak jsem si musela špatně přečíst popisek, myslela jsem si totiž, že to bude gel na čištění pleti a chtěla jsem ho používat spolu se svým strojkem. Bohužel mi teda přišel odličovací/čistící krém. No, takže používat ho budu jenom občas, mám ho u přítele doma, abych si nemusela nosit jiný odličovač a tak ho aspoň využiju. Každopádně gentle bohužel není vůbec, obličej mě po něm pálí a není to nic příjemného. Ale odličuje dobře a moc hezky voní. Znovu už bych si ho ale nekoupila. Stál 45 Kč. (Teď jsem se dívala a v nabídce je napsaný jako Jemný čistící pleťový gel. Ale kde je ten gel, to je teda záhada.)

Vyfocený ho mám spolu s pleťovou maskou,která má v sobě také Tee Tree a je určená pro mastnou pleť. Je to slupovací maska a ty mám moc ráda. Používala jsem z Oriflamu jednu z jejich starší řady a byla moc fajn, hezky stáhla póry a nijak mi na pleti nevadila. Tahle je hodně podobná, řekla bych, že na pleti působí úplně stejně, jenom o tom účinku ještě nejsem moc přesvědčená. Použila jsem ji jednou a přijde mi, že ty póry nestáhla dost dobře a měla jsem po ní pleť lehce červenou. Každopádně budu zkoušet dál. Stála mě 45 Kč.



Další malá věcička je tenhle oční krém Milk and Honey. Koupila jsem si ho, protože byl ve slevě a protože  jsem něco takového už fakt potřebovala. Není to žádný krém proti vráskám nebo něco takového, je prostě hydratační a to moje oči a jeho nejbližší okolí opravdu potřebují. Mám smíšenou pleť, takže mastná T zóna plus vysušená místa a to konkrétně v okolí očí, někdy kolem rtů. Proto jsem chtěla nějaký krém, který bych mohla používat a nemusela bych si mazat zbytek obličeje. Jasně, že bych si mohla koupit obyčejný pleťový krém, ale když už jsem ho tam viděla. Voní moc hezky, není mastný, hezky hydratuje. Jsem spokojená. Stál 99 Kč.



Když už jsme u těch zlatých věciček, tak tu mám božsky vonící parfém Miss Giordani v krásném zlatém balení. Na popis vůní moc nejsem, takže na to mrkněte v katalogu. Ale vůně je opravdu krásná a taky dlouho vydrží. Když si obleču třeba tričko předešlého dne, tak jde pořád cítit. Stál ve slevě 230 Kč. (to je opravdu sleva, původní cena je někde kolem 700 Kč)



Abych se mohla kdykoliv znovu "osvěžit" svým parfémem, objednala jsem si i tenhle prázdný flakón. Stál jenom 61 Kč, každopádně podle mě jsou to špatně utracené peníze. Na ebay tuhle věcičku koupíte ještě levněji, mě se jenom nechtělo dlouho čekat. Další věc je, že je flakón nějak divně křivý, jednotlivé kousky do sebe nezapadají, víčko jde špatně otevřít, zato spodní část, která se má otevřít jen při dávkování parfému se otevírá pořád. No prostě hrůza. Radši si objednejte z ebay.


A nakonec další katastrofa a to je tahle voděodolná řasenka The One Wonderlash. Mám už jednu The One doma, ta stála kolem 50 Kč a je to jedna z nejlepších, které jsem měla. Tahle je naopak naprosto příšerná. Má plastový kartáček s kratšími a delšími štětinami. A to, co dělá, si vysvětluju jedině takhle. Jak je ten kartáček moc pružný a ohebný, tak při nanášení na řasy černá barva stříká všude. Takže ještě ani neskončíte s nanášením a už máte po celé tváři černé pihy. No a když pod tím máte makeup, tak to je potom bomba. Vzhledem k tomu, že je voděodolná, tak nestačí, abyste tu černou nějak setřeli navlhčenou vatovou tyčinkou, musíte to udělat odličovačem, ale to abyste potom celý makeup na tváři dělali znovu. Já jsem tak nadávala, když jsem už musela vyjít z domu, ale nemohla jsem, protože by se mi venku asi všichni smáli. Ještě to může být tím, že je moc tekutá, tak možná, až trochu proschne, to bude lepší. Ale budu muset být hodně odvážná, abych na ni ještě sáhla. Stála 107 Kč a dávali je dvě plus jednu zdarma. Asi vím proč.


No a to je konec balíčku, ze kterého mám velmi smíšené pocity. Proto jsem si šla spravit chuť a koupila si v Rossmannu tři laky a taky ten slavný Sunkiss Jelly od Lorealu, který teď všichni zkoušejí. Tak uvidím, jak se mi bude líbit. Pa u dalšího článku.

Lída xx

Žádné komentáře:

Okomentovat