pátek 22. května 2015

Balíček z econea

Ahoj :)

Dnešní článek bude opět recenze a to na můj nedávno doručený tajemný balíček z econea.cz (stačí klik přímo TADY) . Jsou to stránky, které jsem nedávno objevila na fb v reklamě, protože fb už má cílené reklamy, jak všichni víme, že. A oni tak nějak cíleně věděli (záhadně), že se zajímám o "ochranu" životního prostředí nebo minimálně projíždím stránky s touto tématikou. Co mě tady nejvíc zaujalo z věcí, které na econee prodávají je konkrétně ta, kterou jsem si koupila, ale mají tam mnoho jiných zajímavých věcí. Například spoustu přírodní kosmetiky, po které se poslední dobou taky začínám poohlížet, bohužel moje finanční možnosti jsou ještě trošku omezené, přeje jenom studuju. Ale jak říká econea: ,,Nemusíte hned měnit celý svět. Stačí začít u sebe. Malými kroky." Proto i já začínám těmi malými. No ale zpátky k tomu, co že tam vlastně prodávají. Kromě kosmetiky mě zaujaly určitě spotřebiče šetřící energii a jejich žárovky. Na téma "žárovky" by se dalo popsat snad celou knihu. U nich na stránkách při kliknutí na odkaz LED žárovky najdete hezké vysvětlení, proč koupit zrovna tyhle.
A teď konkrétně k mojí šetrné věci. Na stránkách je odkaz skutečně měnící život a to je odkaz "LAHVE A TERMOSKY" a právě tam jsem našla svoji novou lásku.

Je to tahle krásná a vtipná modrá láhev Ohyo na pití (mají i jiné barvy a i litrové láhve), stála mě 189 Kč. Mám půllitrovou a i když vypadá, že se do ní tolik vody vlézt nemůže, tak věřte, může. Její hlavní výhodou je ale to, že jakmile vodu vypijete, můžete láhev pohodlně zmáčknout na kapesní (a to doslova) velikost a v kabelce nebo batohu nebo kdekoli vám už nebude zabírat skoro žádné místo. No není to geniální? Já dřív na vodu používala jednu plastovou PET láhev pořád dokola, ale hledala jsem něco prostě lepšího a taky něco, co by mě donutilo všudypřítomné PETky, ničící životní prostředí, odložit. No a tenhle modrý zázrak to dokázal a PETka letěla do koše.



Hrozně se mi líbil email do econei, když mi psali, že mi zásilku odeslali. Tři odstavce dokazující, že jim životní prostředí není jedno. Rovnou vám je sem zkopíruju: 

Jakmile si zásilku převezmete, tak vám e-mailem pošleme fakturu. Nechceme totiž zbytečně tisknout a plýtvat papírem.


A abyste nebyli překvapení - nejspíš vám zásilka dorazí v krabici od úplně jiného zboží. Jednou z našich hodnot je „eko skrz na skrz“ a tak hledáme cesty, jak se chovat šetrně ve všem, co děláme. Znovupoužívání různých krabic a výplňových materiálů je jednou z nich.


V drtivé většině případů také používáme speciální papírové lepící pásky s ekologickým lepidlem na bázi přírodního kaučuku. Takže pokud krabici už nebudete chtít použít (my ale doufáme, že ano), tak jí s klidem můžete vyhodit do kontejneru na tříděný odpad.


 To je fajn, že? A takhle mi balíček přišel. Podotýkám, že to bylo zabalené dobře a vůbec nic se s tím nestalo.

Dneska jsem láhev testovala. Jak už jsem řekla, půllitru se tam vleze. Když máte tekutinu uvnitř a dobře láhev uzavřete, tak z ní nic ven neteče, odnikud voda neuniká. Když si vycvaknete brčko a pijete, tak opět všechno těsní, všechno funguje, jak má. Takže jsem hrozně spokojená. V pondělí ji poprvé vyzkouším, jak pojedu na zkoušku. Dávám vám sem ještě jednu vtipnou selfie. Protože přece když zkoušíte novou masku od Oriflamu, musíte dodržovat pitný režim, žejo ;)


Pa u dalšího článku. Lída xx

Žádné komentáře:

Okomentovat