neděle 12. dubna 2015

Tangle Teezer

Ahoj :)



Jak už název článku napovídá, dneska bych se chtěla bavit o kartáči Tangle Teezer. Myslím, že ho už většina lidí zná, ale malá recenze nikdy neuškodí. Hlavně je fajn vědět, jestli opravdu "něco dělá".
Tenhle kartáč má sloužit k lepšímu rozčesávání vlasů, které jsou třeba kudrnaté a hůře rozčesatelné, ale třeba taky jenom mokré, a díky němu by se neměly tak moc "škubat" a prostě celkové rozčesávání by nemělo být takový horor. Jako vždycky, když byl největší boom kolem kartáče, nějak jsem ho zdárně přehlížela a občas přemýšlela, jestli ho vůbec chci nebo potřebuji. Moje vlasy jsou od přírody rovné, jako hřebíky a celkem dobře poddajné. Nebo vlastně byly. Dlouho jsem si je barvila, několik let na černo, pak mě to přestalo bavit a šla jsem do přírodnější barvy. Chvíli jsem byla zrzavá a teď už je nechávám odrůst do svojí původní barvy, což je jakási divná šedivo blonďatá nepopsatelná. A moje vlasy se pomalu začínají měnit. No možná se nemění, ale spíš začínám poznávat, jaké doopravdy jsou. Čím míň je barvím, tím víc se cuckají a cuchají a jdou hůř rozčesat. Začaly mi dokonce podrůstat nové vlasy, takže o anténky na hlavně nemám nouzy. No a najednou normální kartáč prostě nestačí. Používám samozřejmě nějaké věci na rozčesávání, o tom třeba příště, ale na vlasy čerstvě umyté a ještě mokré to není dost. Někdy to opravdu nejde vůbec rozčesat a tvoří se mi mnou nevyhledávané dredy. Jednou jsem ale byla u svojí holičky a ta právě tenhle superkartáč má a používá ho místo toho normálního. A od ní jsem si ho koupila. Stál mě 120 Kč a musím říct, že jsem za něj opravdu vděčná! Po umytí to jde najednou rozčesat snadno, nic se necucká, nic netahá. Jsem maximálně spokojená. Je tvořený většími a menšími plastovými "štětinkami" (nevím, jak to jinak popsat), které na vlasech dokonale fungují. Odkud ho ona koupila netuším, každopádně k sehnání je na hodně místech. Pokud vám nevadí si připlatit, tak zadejte na google.cz jeho název a vyjede vám plno barevných variant a cenových možností. Nebo si zadejte jeho název do vyhledávače na ebay.com a tam najdete varianty levnější a třeba s jiným designem. Jinak nemám ten pravý Tangle Teezer, ale podle mě svoji funkci splní skvěle i ten fejkový. Takže za mě rozhodně kup, který stojí za to a to jak dražšího, tak i levnějšího typu kartáče.

Lída xx





Žádné komentáře:

Okomentovat