pondělí 6. dubna 2015

Ahoj :)
Tohle je první článek na tomto (mém prvním) blogu. Nemá asi smysl se zatím víc rozepisovat. Jenom bych chtěla říct, o čem všem bych tady chtěla psát. Budou to samozřejmě věci, které mě baví, což je beauty svět a taky svět módy, nejsem ale žádný fashion maniak a mnohem raději si někdy zajdu do sekáče než do klasického nákupáku a drahé značky? Pokud to nejsou moje srdeční záležitosti jako třeba Iron Fist, tak ty u mě taky nehledejte.
Další oblastí bude pravděpodobně tetování, protože sama jsem hrdým nositelem mnoha. Něco málo o zdravém životním stylu, ale jsem začátečník, takže to bude většinou z mého pohledu a jak kdy odborné. A samozřejmě nějaké moje zájmy a koníčky.
V blogování vidím možnost sebevyjádřit se a je to něco, co je hrozně kreativní věc :) doufám, že u toho nějakou dobu zůstanu.
Lída xx

Žádné komentáře:

Okomentovat