čtvrtek 9. dubna 2015

Dárek pro kamarádku



Ahoj:)

Další článek bych chtěla věnovat trochu jinému tématu, než minule. Moje dobrá kamarádka měla nedávno narozeniny a já jsem přemýšlela, jaký dárek bych ji mohla dát. Obě už jsme dospělé a tak je jasné, že se jako dárek dává flaška, což je někdy fajn, ale někdy mi to příjde, jakože se lidem nechce nic jiného vymýšlet. Já mám prostě radši trošku osobnější dárky, nemusí být ani drahé.  Většinou mě taky tak nějak trkne samo, co bych mohla koupit. Viděla jsem před nějakou dobou tyhle květináčky v Albertu. Jsou to takové ty dárkové předměty, jako například propisky se jmény nebo nápisy jako „Nejlepší maminka“ a „Skvělá babička“ a většinou do toho nejsem moc nažhavená a některé jsou docela kýčovité, ale tyhle květináče se mi moc líbily. Našla jsem tam jeden, na kterém je „Báječná kamarádka“, což tu moji opravdu vystihuje a z druhé strany je „Nejlepší přítel ti rozumí, i když nic neříkáš.“. Čímž jsem jí chtěla naznačit, že i když se už moc nevídáme (každá totiž bydlíme v jiném městě docela daleko od sebe), ale i přes to je stále má nejlepší přítelkyně. Tenhle květináček mě stál 99 Kč a měli tam ještě ve větší velikosti za 129 Kč.
No a pak už zbývalo jenom najít vhodnou kytičku. U nás tam, kde je i Albert je i květinářství, což bude určitě ve více městech stejné. Tam jsem ale kytičku nenašla. V jiném obchodě už jsem měla štěstí a tahle růžová kráska mě stále kolem 60 Kč a už byla takhle hezky nazdobená. Skvěle se do květináčku hodila. A tak mám krásný dárek pro kamarádku, kterým si ozdobí svůj pokoj.


Lída xx





Žádné komentáře:

Okomentovat