středa 8. dubna 2015

Moje laky

Ahoj :)
První článek "o něčem" jsem chtěla udělat takový lehčí a napadlo mě, že bych mohla napsat něco o lacích na nehty, které používám.


Nejvíc u mě asi vedou laky od Miss sporty, hlavně teda pro jejich fajn cenu a vyhovuje mi jejich plochý kartáček, se kterým se to tak nějak lépe nanáší. Taky ty, co jsou ze sady quick dry opravdu docela rychle usychají. Líbí se mi jejich barevná škála a myslím, že je to fajn poměr ceny a kvality. A určitě je většina holek zná. Teď jsem zrovna mrkla na jejich webové stránky a hrozně se mi líbí jejich nové řady. Se třpytkami nebo ty metalové. Myslím, že je brzo vyzkouším.

(Odstíny: 080, 425, 456, 344, 151 -> je to už stará řada, 390, 467, 032. Ceny: lasting colour 39,90 Kč, clubing colour 29,90 Kč)

Další z mých oblíbenců, co se týká ceny, jsou tyhle laky z drogerie Teta značky Flormar Pretty. Cena je taky kolem 30 - 40 Kč. Jejich nevýhodou je, že se musí aplikovat víc vrstev, protože to krytí není nic moc. Ale zase mají moc hezké barvy a já je mám celkem v oblibě.

(Odstíny: P08, P13, P23)

No a teď už tu mám laky různých značek.


Lak od Golden Rose Rich Color jsem dostala jako dárek, cena je jak kde, ten můj stál 39 Kč a je asi z Tety . Já mám odstín myslím 11, už to bohužel nejde vidět. Na to, že ho mám už nějakou dobu, tak je pořád fajn tekutý a nijak se netáhne, ani nehoustne. Krytí je taky moc fajn a barva krásně tmavě rudá. S tímhle lakem jsem moc spokojená.


Další je lak z Oriflamu v odstínu Coral red. Původní cenu mi to ukazuje 119 Kč, ale já jsem ho určitě koupila v nějaké akci :) Musím říct, že vydržel docela dlouho, řekla bych tak dva roky. Teď už se docela táhne, takže si asi budu muset najít jiný, podobný. Jinak kryje více méně fajn, optimální tak dvě vrstvy. Moc mi nevyhovuje ten jejich tenký kartáček, ale to je věc názoru.


Těhle laků od Essence bych si rozhodně nakoupila víc, kdyby to nebyla taková katastrofa u nás v Rossmannu. Vždycky nechávají v regálu prošlé, nejsem si teda jistá, jestli opravdu jsou prošlé, ale jsou takové jakoby zakalené a divně to v nich plave a já se prostě nedonutím si takový lak koupit. Opravdu jen málokrát se mi stalo, že by tam měli "čerstvé" laky. Každopádně mám tenhle velmi výrazný růžový. Barva na nehtech celkem odpovídá i lahvičce. Je to z řady Colour and Go v odstínu 107 Naughty and pink! Cena je 39,90 Kč. Vrstvy bych řekla tak nejlíp dvě a výdrž teda není moc velká, ale zase za tu cenu.


Další lak je z F&F. V Tescu mívají občas nějaké koše s touhle kosmetikou a já jsem si jednou vzala tenhle lak na nehty v odstínu 101 why oh why! (nejsem si jistá) a cenu už si taky moc nepamatuju. Je to už nějaká doba, co jsem si ho koupila. Barva je taková kakaová nafialovělá. Takové mám moc ráda. Bohužel potřebujete aspoň tři vrstvy než to vůbec nějak vypadá. Je takový hodně vodový a má úzký kartáček. Výdrž taky nestojí za moc. Jestli v Tescu ještě narazím na nějakou kosmetiku, tak si pravděpodobně vyberu jinou věc, než lak.


Pak tady mám lak od NYC z řady quick dry. Jejich laky a kosmetiku vůbec mám moc ráda. Tenhle je v krásném odstínu 248 Manhattan, někdy sem dám obrázek na nehtech. Je to krásná barva, na kterou potřebujete maximálně dvě vrstvy. Výdrž je trošku lepší. Stál mě kolem 50 Kč, myslím. Dívala jsem se a na internetu se dá sehnat ještě levněji. Co se týče quick dry, tak bych řekla že doba usychání je průměrná, nijak rychlá, ale ani nijak dlouhá. Je to prostě fajn lak.


Pak tady mám tři efektové laky od různých značek.


Coloramu od Maybelline určitě všichni znají. Já mám tenhle červený odstín 54, který byl za cenu asi 50 Kč v Rossmannu. Je to krásný třpytkovaný lak a mám ho moc ráda. Stačí určitě dvě vrstvy a vypadá moc hezky. Už mám půl lahvičky pryč a je stále v dobré kondici, nijak se netáhne ani jinak nekazí. Výdrž na nehtech je průměrná.


O.P.I. Co k tomu říct, naprostá dokonalost a až se mi jednou bude chtít investovat ty peníze a budu se chtít odměnit, tak vím, po kterém laku půjdu. Tohle byla akce k vysavači (:D) v nějakém elektru a naši k tomu dostali i tenhle lak. Samozřejmě jsem ho hned zabavila a musím říct, že je to ten nejlepší lak, jaký momentálně mám. Je to nádherná modrá se třpytkama (odstín Alcatraz...Rocks), usychá do takového hrubého filmu, takže ty třpytky jdou při doteku cítit, výdrž je skvělá, nanáší se úžasně a kryje už po první vrstvě, já mám ráda dvě. Ceny jsou jak kde, ale pravděpodobně pod 130 Kč nepůjdete. Ale podle mě rozhodně stojí za to. Miluju ho.


Lak, který zdárně šlape na paty tomu od O.P.I. je tenhle od Gabrielly Salvete a to z řady Sugar v odstínu Passione 04. Jednu dobu byl velký boom těchto laků a já jsem to spíš přehlížela, ale pak jsem ho objevila v Rossmannu a musím říct, že jsem moc ráda, že jsem si ho koupila. Pokud je ještě uvidím, určitě si koupím další odstín. Usychá podobně, jako ten od O.P.I. a to tak, že cítíte ty jakoby zrníčka v tom laku. Jeho výdrž je skvělá a nanášení taky moc fajn. Cena je 79 Kč.


Topcoaty: 


Ty tu mám dva, jeden je od Essence quick dry. Je to levný lak, který podle mě na topcoat úplně stačí. Používám ho teda hlavně pod laky, aby se mi neobarvily moje nehty. Ale přes lak je samozřejmě taky fajn. Jen výdrž nalakovaných nehtů podle mě nijak extra nezvyšuje. Cena je kolem 40 Kč.

A pak tu mám další malý zázrak. Nebo alespoň pro mě. Asi před 14ti dny jsem si objednala z Oriflamu matující topcoat a popravdě jsem nic moc nečekala. Jednu dobu těchto matujících bylo všude plno, ale já jsem nějak žádný nemohla najít. Takže nemám ani porovnání tohoto s jinými. Ale ten můj je opravdu dobrý. Je to z řady The One a funguje? O ano, opravdu funguje. A nejen, že nehty dokonale zmatní, on usychá neuvěřitelně rychle. Ale opravdu neuvěřitelně. Štěteček je přesně té šířky, kterou mám ráda a prostě ACH! Jediné mínus bych asi dala za výdrž. Po nějaké době se ta vrstvička matu jakoby obrousila a okraje nehtů zase začínají být lesklé. Ale to asi záleží, co všechno s nalakovanými nehty děláte, já si třeba pořád musím vrtat do těch nehtů a tak, takže možná u někoho klidnějšího vydrží dýl. Cena je 159 Kč, ale já ho ukořištila ve slevě.


A naposled taky mám dvě takové věcičky navíc. Jedna z nich je magnetický lak od Golden Rose, který jsem dostala jako dárek. Pracuje se s ním asi tak, že si nalakujete nehty a než lak zaschne, tak k nehtu přiložíte magnetek, který je v balení a má to vytvořit nějaký efekt. No a to je pro mě katastrofa. Pořád se mi stává, že mi magnet na nehet spadne, nebo že ho přiložím moc nízko a setře se mi lak. Nemluvě o tom, jak dlouho ten lak usychá. Tohle opravdu  není věc pro mě. Já mám odstín 112 nebo jen 12, takový kamenitý tmavě šedý. Což se mi taky dvakrát nelíbí. Cenu se mi nepovedlo zjistit.


Poslední věc jsou nehtové kuličky od MUA. Barvičky kuliček jsou modro fialové, odstín Leo. Je docela zajímavé s tím pracovat. Funguje to tak, že si nalakujete nehty a než to zaschne, tak na nehty nasypete tyhle kuličky, různě doladíte a necháte zaschnout. Já moc nedoporučuju dávat přes ně vrchní průhledný lak, protože se mi stalo, že kuličky změnily barvu nebo se ta jejich barva nějak smyla a už to nebylo vůbec hezké. Jenže protože jsem zatím nenašla lak, který bych přes ně mohla dát, tak výsledek je, že to opravdu nevydrží. Kuličky okamžitě odpadávají a za chvíli jich tam máte jen pár. Možná se s tím časem naučím pracovat, zatím nevím nevím. Objednala jsem si je z jejich zahraničního eshopu, teď už jsou k dostání i u nás. Cena bude kolem 100 - 150 Kč.


Tak to by bylo všechno k vyčerpávajícímu článku. Ještě přidám fotku mých aktuálních nehtů, na kterých mám právě Sugar od Gabrielly Salvete. Ignorujte můj křivý prostředníček :D. 


Lída xx

Žádné komentáře:

Okomentovat