čtvrtek 16. dubna 2015

50 faktů o mě

Ahoj :)
dnešní článek je takový poznávací, abych tu taky o sobě něco napsala. Je to 50 faktů o mě. Psala jsem ho asi dva dny a nakonec mě toho napadlo dostatek a dala jsem to dohromady. Takže tady to je.


  1.     Jmenuju se Lída a je mi 21 let.
  2.    Studuju obor všeobecná sestra a mám vystudovanou zdravku.
  3.   Cvičím jogu.
  4.   Můj koníček je účinkování na rekonstrukcích bitev 2. Světové války za Klub vojenské historie, kde vystupuju jako civilní obyvatelka (různého původu) nebo příslušnice ruské armády nebo jejich zdravotník.
  5. Mám 4 tetování a samozřejmě plánuju další.
  6. Moje největší tetování je přes stehno a je to slon, pro štěstí.
  7. Mám účet na vinted.cz (lidushk_a).
  8. Můj tumblr je majafatima.tumblr.com
  9.  Mám účty i jinde, ale zrovna je moc nepoužívám, protože mám rozbitý mobil, který je na reklamaci a přes notebook mě nebaví na tyhle účty chodit. (PS: už přišel a je opravený, jupííí)
  10. Mám psa, bílého labradora, který se jmenuje Leo.
  11.  Mám přítele, se kterým jsme spolu 4 roky.
  12. Moje velká závislost je youtube, na kterém jsem většinou každý den a sleduju svoje oblíbené youtubery a je to pro mě jako koukat na seriál (plánuju článek o youtube).
  13.   Miluju vodní dýmku, mám momentálně novou, krásnou červenou a do ní si dávám višňový tabák dovezený z Turecka.
  14. Hrála jsem na klavír, chvilku i na basovou kytaru.
  15. Chodila jsem do sportovní základní školy.
  16.  Dělala jsem zumbu.
  17. Dělala jsem Jiu-Jitsu, ze kterého mám oranžový pásek.
  18. Moje oblíbené jídlo jsou hranolky, ale protože vím, že jsou nezdravé, tak se je snažím hodně omezit.
  19. Od dětství hrozně moc miluju plyšáky. Měla jsem jich vždycky hodně. Podle mě mají každý vlastní duši, jenom nemůžou mluvit. Když jsem vyrostla a chtěla si zařídit trochu „dospěláčtější“ pokoj, tak jsem jich hodně musela dát pryč a obrečela jsem to. Stejně jich v pokoji mám pořád celkem dost.
  20.  Můj nejoblíbenější plyšák je medvěd se zeleným svetrem, na kterém je červené srdíčko. Toho mi přivezli rodiče z volejbalového turnaje, když jsem měla 5 let. A chci jednou dát svému dítěti.
  21.  Ne závodně, ale celkem zdatně hraju volejbal. Mám to jako zděděný talent po rodičích.
  22. Bojím se vody. Strach mám už od malička, kdy mě nutili plavat. Zůstalo mi to až do teď. Do bazénu vlezu a klidně tam blbnu, ale neumím se moc potápět a šipku neskočím skoro nikdy.
  23.  Mám klaustrofobii, protože když jsem byla malá, spadlo na mě iglú ze sněhu.
  24. Bojím se pavouků a dalších takových broučků, ale nemám ráda, když je někdo zabije. Radši ať je nějak přesune ven.
  25. Moje nejoblíbenější kalhoty, ve kterých se i nejlíp cítím, jsou černé skinny. Poslední dobou i s vysokým pasem.
  26. Ráda fotím. Momentálně zrcadlovkou od přítele. Plánuju si koupit buď foťák na film, nebo polaroid.
  27. Účastnila jsem se natáčení dokumentu o druhé světové válce, právě díky Klubu vojenské historie.
  28. Ráda čtu. Nejraději ze svojí ebook.
  29.  Moje nejoblíbenější počasí je to typické anglické, sychravé a deštivé a studené a šedivé.
  30. Měla jsem piercing v pupíku, ale asi po týdnu mi ve škole vypadl a nenašla jsem ho a než jsem došla domů, už další nešel nasadit zpět. Ale chtěla bych ho znovu,
  31.  Moje momentálně nejoblíbenější čokoška je Milka s vanilkovým pudinkem. Mňááám <3
  32.  Moje nejoblíbenější vůně je kokosová.
  33. Miluju měkoučké deky. Mám dvě jako přehoz na postel, ale většinou jsem do nich zabalená já a pak mám taky deku přes židli.
  34.  Chtěla bych bydlet buď v Irsku, nebo na Bali.
  35.  Můj nejoblíbenější parfém je Elvie z Orifflamu. Ale bohužel ji přestali vyrábět L což asi nepřežiju. Pořád ještě dělají sprej a krém, ale to není ono.
  36. Miluju hru Minecraft. Jak tam stavíte domečky z kostiček a staráte se o ovečky a slepičky, jo to je moje. Bohužel můj notebook tu hru nerozjede, takže ji stejně nehraju.
  37.   Jídlo, které umím uvařit nejlíp, jsou lasagne.
  38.  Řidičák jsem dělala, ale nedodělala. Snad někdy jindy. Pořád se ještě řízení bojím.
  39. Chtěla bych auto, které má sklápěcí světla. Říkám tomu auto s očičkama.
  40. Jsem mistr v sekáčích. Moje mamka v několika pracovala, takže jsem se od malička učila v nich vyznat a hrozně mě to baví v nich shánět oblečení.
  41. Letěla jsem letadlem jenom jednou, na dovolenou do Turecka.
  42.  Už jsem byla v Turecku, Chorvatsku, na Slovensku, v Maďarsku, v Rakousku.
  43. Zbožňuju svíčky. Nejvíc ty z Ikei, ale chtěla bych najít nějaké „zdravější“.
  44. Vím, že neumím zpívat, ale stejně si ráda zpívám,
  45. Mám modré oči a hodně divnou barvu vlasů, takovou šedivou cosi.
  46.  Měla jsem blond, hnědé, červené, zrzavé a černé vlasy. Dlouhé až po zadek a i hodně krátké. Momentálně je mám po ramena.
  47.   Moje nejvážnější zranění byla rozbitá hlava na základce.
  48. Bývá mi hodně dlouho zima, trvá mi aspoň dvě hodiny, než se zahřeju. A to i v létě.
  49. Moje brigády byly na vánočních trzích prodej svařáku, pak v mrazírnách u zmrzlin.
  50. Mám dvě sestry, které už jsou starší a mají děti. Moje nejstarší neteř je o rok mladší než já, takže když jsme byly malé, tak jsme si mohly vyměňovat plínky.
Lída xx


2 komentáře:

  1. To tetování na zádech je dost originální :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) hlavně ho mám spojené se vzpomínkami na dětství, takže ho mám moc ráda.

      Vymazat