sobota 25. dubna 2015

Capillan vlasový aktivátor

Ahoj :)

V dnešním článku bych chtěla mluvit o jednom super přípravku na vlasy, který používám už nějakou dobu. Jmenuje se Capillan vlasový aktivátor a měl by sloužit ke zrychlení růstu vlasů. Je to česká přírodní kosmetika a má velice zajímavé složení plné vitamínů a látek prospěšných vlasům. Četla jsem o něm na fóru na Vinted (tehdy ještě Votočvohoz) řekla bych tak dva roky zpátky. Myslím, že jsem tehdy hledala něco právě na urychlení růstu vlasů. Koupila jsem si ho v lékárně a stál mě asi 80 Kč. Jeho konzistence je vodová a má takovou bylinkovou vůni. Ta sice není nijak extra příjemná, ale po nějaké době (nebo po vyfénování) vymizí. Má se nakapat malé množství buď do vlasů, nebo na ruce a vmasírovat do pokožky hlavy. Já to dělám většinou rovnou na hlavu, protože když si ho naleju na ruce, tak to většinou taky kape všude kolem. Dávám si ho na vlhké vlasy, které potom vyfénuju. Má taky vlasy chránit před teplem.
Na fóru taky některé holky psaly, že vlasy mastí. Určitě záleží na typu vlasů, já mám třeba spíš mastné vlasy a jediné, kdy mi Capillan ty vlasy ještě zhorší je, když si ho aplikuju na suché vlasy. Když ho použiju před vyfénováním, tak mi ty vlasy nijak nemastí.
Z mojí „dvouroční“ zkušenosti můžu říct, že na urychlení růstu vlasů opravdu pomáhá. Nemám bohužel žádné fotky před nebo po, protože jsem si vlasy ještě pořádně nenechala dorůst a navíc přecházím z černé barvy na svojí, takže je musím pravidelně stříhat. Ale když jsem ho používala pravidelně, tak urychlil růst vlasů a já jsem je musela častěji stříhat. Momentálně ho nejvíc používám na moji vysušenou pokožku hlavy. Přestala jsem používat agresivní HeadAndShoulders a přestala si vlasy barvit a tak se mi mění jejich struktura a nějak mě začala hlava svědit a vysušovat se. Capillan proto zase používám před fénováním, aby se při něm pokožka hlavy tolik nezatěžovala. Někdy, když to svědí už moc a jsem třeba doma a vím, že nikam nepůjdu a nebude mi vadit trošku mastnější hlava, tak si ho nakapu a svědění okamžitě přestane. Výdrž jedné lahvičky (200 ml) záleží na pravidelnosti používání a taky na tom, kolik si toho nakapete. Mě vydržela docela dlouho.
Tahle skvělá věcička se stala mým stálým obyvatelem šuplíku s věcmi na vlasy a určitě si ho budu kupovat víckrát. Když už jsme u toho, zrovna mi došel, takže budu muset brzo zamířit do lékárny. Capillan značka má pod sebou víc produktů, zatím jsem je ale nevyzkoušela. Možná se na ně někdy v budoucnu taky podívám.

Lída xx

Žádné komentáře:

Okomentovat