pondělí 13. dubna 2015

Nakupování

Ahoj :)

Neznám příjemnější věc, jak si užít sobotní večer, než jít nakupovat :D. Celý den bylo krásně, takže jsem si užívala sluníčka, no a co s načatým pěkným dnem, že? Vyrazila jsem tedy na malé nákupy. Jeli jsme s přítelem do nákupáku a tam a taky jinam a dneska vám v článku ukážu, co jsem si koupila. Tak jdeme na to.


Jako první jsem se šla mrknout do F&F. Hledala jsem nějaké botky, které jsem tam nenašla a pak taky basic věci, jako třeba tyhle černé ponožky s barevným spodkem. Tyhle mám úplně nejradši, už jsem si tam kdysi kupovala jedno balení vysokých a taky balení kotníčkových ponožek. Jsou pohodlné, vydrží a mají boží vzory. Nejvíc roztomilé jsou ty srdíčkové. Stály mě 169 Kč, což je za 5 párů celkem fajn cena. F&F je super obchod právě na tyhle basic ponožky nebo spodní prádlo. Pak jsem si taky vzala ponožky do balerínek. V balení jsou dvoje a stály 89 Kč. Kupovat jsem si je ale nemusela, protože jsem pak objevila ještě levnější jiném obchodě. Každopádně vypadají kvalitně. Dneska jsem je měla na sobě a hezky drží na noze a jsou docela pevné. Můj nejoblíbenější úlovek ze soboty byly brýlky. Tenhle tvar mám nejraději a hnědé jsem chtěla už dlouho. A protože byly poslední, zlevnili je na 50 Kč, takže radost opravdu veliká.


Další zastávka byla v DM, kam jsem se chystala kvůli limitce od Balei a taky něčemu speciálnímu, o čem udělám zvláštní článek. Chtěla jsem vyzkoušet jejich nové krémy se třpytkami a taky sprcháč se třpytkami. Nijak mě ale nenadchla jejich vůně a nějak jsem začala přemýšlet, jestli se opravdu chci třpytit jak Edward na louce, takže jsem si je nakonec nevzala. Vzala jsem si ale tyhle tři sprcháče, každý za 24 Kč a sprej, taky za 24 Kč, všechno v takových sladkých exotických vůních. Ve všech jde lehce, někdy silněji cítit kokos, který jsem stal mojí hlavní jarní/letní vůní. Pro mě čím sladší a kokosovější, tím líp. Takže tyhle opravdu zbožňuju. Vyzkoušela jsem už jeden i ve sprše a je moc fajn. Nijak mě nevysušuje ani jinak nevadí. Samozřejmě to nemusí vyhovovat všem typům pleti. Já mám spíš mastnější. Ještě byl ve slevě Nivea lak na vlasy, kolem 50 Kč, který jsem sice ne moc ráda koupila, protože o téhle značce vím, že testuje na zvířatech, takže se většinou vyhýbám tomu, abych ji koupila, ale moc mi tady tenhle voní, takže jsem udělala vyjímku a po dlouhé době jsem si ho vzala.


Když jsem jen tak procházela Gatem, tak na mě vykoukly tyhle super proužkované kecky, které úplně volají po krásném počasí a nějakém letním outfitu a výletu za zmrzkou. A za fajn 150 Kč jsem je tam nemohla nechat. Jsou to takové botky na chvíli, ale nemohla jsem jim odolat.


Pak jsem se šla kouknout do Pepca, který znám teprve chvíli, ale stal se mým docela oblíbeným obchodem. Měla by to být polská značka a přemýšlím, se kterým obchodem bych ho srovnala. Řekla bych, že je sortimentem podobný KIKu, ale s nižšími cenami. Jejich momentální kolekce oblečení se mi nelíbila, tak jsem aspoň koukla, jestli taky mají ponožky do balerínek a překvápko, tady mají kus jen za 12 Kč. Takže ty z F&F jsem si vůbec nemusela brát. Ale ještě je nemám vyzkoušené, takže je možné, že kvalita nebude tak dobrá jako u těch dražších, nebo mě naopak překvapí a budou ještě lepší. A ulovila jsem si tenhle krásný proužkovaný šátek, který mě stál jenom 50 Kč, takže jsem byla znovu nadšená.



No a protože jsem hledala nějaké lepší botičky, plátěnky nebo tenisky, tak jsem se ještě mrkla, co mají nového v Deichmannu. Našla jsem tyhle plátěnky přesně podle mého gusta, takové podobné jsem si představovala, ještě možná taky s proužkama. Letos jsem kokosově pruhovaná. Stály mě 500 Kč a jsem ráda, že jsem si je vzala. Dneska jsem v nich byla poprvé, i když moc teplo nebylo a jsou fajn. Jako každé nové boty mi dělají puchýře na patách, ale to už jsem vymyslela, takže už netrpím jako kůň a paty mi nekrvácejí.  Botičky jsou pohodlné a vypadají hrozně hezky.


Jinak k tomu "něčemu zvláštnímu". Poslední dobou hodně často čtu o kokosovém oleji, který má být skvělý uplně na všechno. Od hydratace pokožky, po masáže, přes vlasy. Pak samozřejmě místo obyčejného oleje do jídla a na pečení. Pak taky na bělení zubů. Tak jsem si ho v DM koupila a zkouším ho právě na ty zuby, mazání pokožky a na vlasy a jídla bych taky mohla vyzkoušet. Budu postupně přidávat články o tom, jaký zázrak to vlastně je a sama si to odzkouším. Tak uvidíme.

Lída xx

Žádné komentáře:

Okomentovat