středa 11. listopadu 2015

Malé nakupování a novinky

Ahoj :)

po delší době jsem si přišla udělat radost napsáním článku na blog. V novém bytečku už jsme zabydlení, v práci už jsem si docela zvykla a začíná se mi tam čím dál víc líbit. Dneska mám volno a tak jsme s přítelem už ráno vyrazili do města. Nejdřív jsem si zašla udělat nehty k jedné moc milé slečně (IW studio), která nepoužívá klasický gel na nehty, ale gelový lak, který má hodně výživných složek a měl by po odstranění nechat nehty dlouhé a zdravé, silnější a kvalitnější. Já jsem se to rozhodla vyzkoušet, protože sama mám svoje nehty špatné, třepí se mi a hlavně nevydrží dlouhé, což bych hrozně moc chtěla. Pro nanášení gelového laku není nutně nehty brousit až na nehtové lůžko ani není nutné dělat jiné nehty ničící procedury, pouze se nanese na nehty jako lak a dá se "zapéct" v UV lampě. Nanese se v několika vrstvách, poté se přidá barva pokud zákazník chce a je to hotové. Nevýhodou je to, že prý nevydrží tak dlouho, jako klasické gelové nehty a také se z něj nedají vytvořit dlouhé nehty, délka prostě závisí na délce vašich nehtů. Ale pokud to bude opravdu dobré, tak mi to za to čekání na svoje dlouhé nehty stojí. Určitě o tom časem napíšu víc. Dolů vám dávám obrázek mých aktuálních nehtíků.




A pak tu mám menší sbírku kosmetiky, kterou jsem si nakoupila za poslední týdny. Není toho moc, ale zatím mi to stačí. Ještě akorát sháním nějaký krém na pleť, protože sice ji mám mastnou, ale v Olomouci je tak vysušující a tvrdá voda, že moje pleť trpí a objevují se mi na ní suchá místa, až jakoby ekzém. A taky chci vyzkoušet krystalový deodorant. Dneska jsme se byli projít po Olomouci a zašli jsme do obchodu bio a organic, kde jsem si koupila pár drobností.

Došla mi pasta na zuby a volba byla opět jasná,  Bio dent pasta se zeleným jílem, stévií a heřmánkem, kterou už jsem dřív používala. Cena byla stejná, jako z eschopu biooo.cz a to 100Kč, akorát jsem ušetřila na poštovném.

Taky mi došla odličovací pěna od Natura Siberica a ta nějak jsem doufala, že i ji tam budou mít. Bohužel neměli a tak jsem si vybrala tuhle od Lavery se slézí a mandlí. I když mě trochu mate český štítek. Píše, že by čistící pěna měla být na citlivou a suchou pleť, kvůli tomu jsem si ji koupila, ale na lahvičce je napsané for normal skin. Takže vlastně nevím. Uvidím, jak mi bude vyhovovat a jaká bude v porovnání se skvělou pěnou od Natury. Jenom dodávám, že Lavera je vegan přírodní kosmetika. 100 ml lahvička mě stála 250 Kč.



Dál jsem v obchůdku koupila příteli klasickou vulkanickou pemzu za 44 Kč a taky tuhle nádherně vonící čokoládovou bombu do koupele. Svůj historicky první balíček od Lush kosmetiky dostanu na narozeniny v prosinci, na což si budu muset ještě počkat, tak jsem si říkala, že bych vyzkoušela jednu bombičku od nich. Nějak jsem si ale nestihla přečíst značku, ani složení. Musím to udělat příště. Jsem hrozně zvědavá, jaký udělá efekt v koupeli. Stála mě 57 Kč.





V DM jsem si asi dva týdny zpátky kupovala šampon  Alverde na barvené vlasy s lipovým květem a brusinkami. Očichala jsem tam ten den snad úplně všechny šampony. Tenhle se mi zdál tak nějak nejlíp vonící. Ale i tak nic moc. Je bez silikonů a přírodní, vlasy moc hebké nezanechá, což je u mě problém hlavně u konečků. Proto na ně používám klasickou masku. Ale právě ke kořínkům, k pokožce hlavy, si raději dám přírodní produkt. A ani vůně, i když nijak extra hezká, nevydrží. 200 ml mě stálo okolo 60 Kč, myslím.




Když mi došla od Saloos pleťová voda s Tea Tree, dokoupila jsem si tuhle Tea Tree s citronovou vůní a přelívám si ji do té skleněné lahvičky s rozprašovačem. Účinky má stejné, osvěží a bojuje proti akné. Zrovna teď ji ale moc nepoužívám, právě kvůli problémům se suchými místy. 100 ml mě stálo 124 Kč ve zdravé výživě. Koupila jsem si taky tenhle arganový olej. V tomhle balení je sice určený na použití na pleť, já jsem si ho ale koupila na vlasy. Můj oblíbený Capillan mi totiž zabavil přítel a tak jsem hledala něco nového. Olej používám po umytí vlasů, opravdu malé množství nanesu do konečků vlasů a vyfénuju. Funguje to jako skvělá ochrana před teplem a konečky jsou potom zacelenější a ne tak roztřepené. 20 ml (což na nějakou dobu vystačí) vyšlo na 158 Kč také ve zdravé výživě.



A nakonec tady mám takové dvě malinké nenápadné věcičky, ale s velkou silou. Jsou to kapky a tyčinka Dr. Popov, oboje působí proti migréně. Mají silnou eukalyptovou vůní a taky dost pálí na kůži. Právě díky tomu pálení ale úplně zapomenu, že mě nějaká migréna trápí. Mívám je docela často, trvají většinou tři dny a ten druhý a třetí den je to už velmi vyčerpávající a docela mě to omezuje. Tu tyčinku jsem zatím vyzkoušela před tím, než jsem šla spát, protože když mám migrénu, většinou hodně hodně špatně usínám. S touhle tyčinkou se mi to ale povedlo a ráno nebylo po migréně ani památky. Je určena k masírování spánků, čela a zátylku. Tyčinka je spíš cestovní balení, kapky pak můžete mít doma kdykoli po ruce a když jsem náhodou nějaké bolení hlavinky objeví, ony ho přeperou. Kapky stojí 52 Kč a tyčinka 55 Kč.



Když jsme se na chvíli zastavili v Albertu, tak jsem tam našla něco, co jsem ani nedoufala, že u nás v Česku uvidím. Jsou to relaxační omalovánky pro dospělé. Už jsem o tom hodně slyšela od zahraničních youtuberů, ale tady jsem to nikde neviděla. Chtěla jsem si to objednat ze zahraničí, ale pak jsem to nějak zazdila. Sice obrázky uvnitř nejsou tak hezké, jako jsem je viděla v zahraničních knihách, ale i tak se mi ten nápad hrozně líbí a už se těším, až si dokoupím barevné fixy a pustím se do vybarvování. Stála jenom 169 Kč. Do knihy je vložený tvrdý plát, takže se do knížky bude pohodlně kreslit. To je fajn plus.





Tak tolik k dnešnímu článku. Doufám, že se líbil. Mějte se hezky a užívejte poslední týdny před Vánoci. Já už se jich nemůžu dočkat. Lída xx

Žádné komentáře:

Okomentovat