pondělí 30. listopadu 2015

"Nepřírodní" nakupování

Ahoj :)

stejně jako u předchozích článků je tomu tak, že mám dnes volno a proto trošku času něco napsat. Ano ano, mám volno v pondělí. Ale nebojte se, užila jsem si celý pracovní víkend. Dneska vám píšu článek o tak trochu "nepřírodním" nakupování. Nic totiž není stoprocentní a bohužel vegan věci se někdy hledají docela špatně anebo tak úplně nefungují. A hlavně taky mít drogerii DM pět minut cesty od bytu, je prostě splněný sen a zároveň peklo. Každopádně abych DM nějak náhodou nekřivdila, mají tam opravdu velký výběr vegan jídel, nápojů a různých dobrůtek. Našla jsem tam nejlevnější rýžové mléko, kterého mám opravdu velkou spotřebu a proto jsem ráda, že můžu ušetřit každou korunu. Když už o tom mluvím, čeká vás článek právě na téma vegan jídlo. Ale teď už k tomu dnešnímu.

Nakoupila jsem si pár věcí do koupelny, protože těch není nikdy dost.



Koupila jsem si tyhle dva sprchové gely od Balei, jeden je s malinovou vůní a druhý s kokosovou. Na těle jsou fajn, Nijak nevysušují, nijak mi nevadí, ale nejspíš si je už znovu nekoupím. Ten malinový je na mě moc kyselý, myslím teda jeho vůni. Nevím ani proč. Při čichnutí v obchod mi to nijak nevadilo, ale teď jsem si všimla, že po něm moc často nesahám právě kvůli té vůni. Druhý je s kokosovou vůní a opět nic moc. Jeho barva je až neuvěřitelně modrá, ale konzistence je taková gelová a já mám raději ty krémové. Gel se tak nehezky rozmazává na těle a nevytvoří skoro žádnou pěnu. Taky obsahuje třpytky. Na těle nejsou po sprchování vidět, takže to je v pohodě, ale není to moc ekologické. Stály oba myslím 25 Kč.



Dalšími produkty jsou tyhle dva šampony od Balei, protože Baleu já miluju. Jeden je velké balení vitamínového šamponu, který voní jako multivitamín. Druhý mě taky dostal vůní a to mandlovou s vanilkou. Těžká a sladká vůně, to je přesně moje. Ještě jsem ani jeden z nich nevyzkoušela. Takže k nim zatím nic nemůžu napsat. Stály oba 25 Kč.
Potom tu mám jednoho zástupce suchých šamponů od Batiste, měla jsem ten na blond vlasy a byl opravdu moc fajn. Teď mi došel a tak jsem chtěla vyzkoušet jinou vůni. Tady tenhle zvítězil a musím říct, že je opět moc fajn. Vlasy odmastí a přidá jim trochu objemu. Určitě si ho koupím znovu. Stál mě 120 Kč.





Další dvě věcičky jsou moje nejoblíbenější. Co je nejlepšího na podzimních/zimních večerech? No přece horká vana plná pěny, nebo s nějakou voňavou solí. Svíčky, nějaká hudba a relax. Na doporučení Hanči z hannybrokolice jsem si koupila Tetesept mléčnou koupel s kokosovou vůní (jak jinak), v sáčku na omak je to jakoby sůl, ale vůbec netuším, jak to bude vypadat právě ve vodě. A co je vtipné, že i přes uzavřený sáček jde hrozně moc cítit ta vůně uvnitř. Tuhle si budu šetřit, ale zase ne moc, už se na ni opravdu těším. Balíček stál 40 Kč.
Ta druhá sůl do koupele, kterou vidíte na fotce by se pravděpodobně mohla řadit i do té přírodní kosmetiky. Koupila jsem balíček na vánočních trzích na náměstí v Olomouci. Voní naprosto nádherně po pomerančích a kromě nich obsahuje ještě měsíček. Tu už jsem zkoušela a nádherně provoní vanu, koupelnu a skoro celý byt. Akorát je po ní trošku nepořádek ve vaně a vodu potom musíme čistit sítkem :D. Bohužel už si nevzpomenu na výrobce.




No a to je asi všechno z mého nedávného nakupování. Ještě mám jeden takový life update, Před pár dny k nám do bytečku přibyli dva nový spolubydlící. Jmenují se Stanly a Henry a momentálně se pořád perou, jinak jsou to ale nejlepší bráškové. A největší jedlíci. O nich víc v dalším článku. Mějte se hezky. Lída xx


Žádné komentáře:

Okomentovat