neděle 11. října 2015

Podzimní outfit

Ahoj :)

po dlouhé dlouhé době přicházím s novým článkem. Důvodem bylo už tolikrát zmíněné stěhování a teď už jsme konečně zabydlení, mám za sebou týden v nové práci a teď konečně chviličku času zase sednout za notebook a něco napsat. Žádnou novou kosmetiku nemám a jiné zajímavé téma taky ne, takže přicházím s podzimním outfitem. Šatičky jsem si vzala na hezkou odpolední procházku po Olomouci, fotili jsme na překrásném výstavišti Flora a potom jsme se zašli ohřát do Kocourkova, to je kočičí kavárna, kde jsme si den zpříjemnili kávou a přítomností roztomilých kočiček. V Olomouci je hrozně moc možností pěkných míst k focení, takže si myslím, že těchto outfit postů bude víc. Také jsem našla jeden bezobalový obchod přímo v Šantovce, takže nemusím jezdit nikam mimo Olomouc, za což jsem moc ráda. A taky mám v plánu pár receptů, jelikož už teď mám úplně volnou ruku ve vaření. Ale teď zpět k outfitu.






šátek: Gate  /  bunda: NewYorker  /  svetr: Terranova  /  šaty: Pepco  /  punčochy: galanterie v Opavě  /  boty: obchůdek v Krnově  /  taška: H&M

Jo a ty brýlky jsou u mě normální, jsou dioptrické, akorát jsem je moc nenosila, teď jimi ale dělám reklamu své práci :) 





Na Floře jsme potkali tyhle dva krasavce :)


A tohle už je spokojená kočička z kočičí kavárny :)

Užívejte zatím ještě podzimní počasí, než zase příjde zima. Lída xx

Žádné komentáře:

Okomentovat