středa 12. srpna 2015

Malé nakupování

Ahoj :)

dneska chci napsat jenom o pár věcech, které jsem si nedávno koupila. Většinu z nich tvoří kosmetika, protože se snažím s celou svojí péčí přejít na přírodní produkty a pak je to jedna velká radost (kniha).





Věcí, z které jsem nejvíc nadšená je kniha Veganův průvodce od blogerky Dewii z dewiibatwoman.blogspot.cz. Je to ucelená "příručka" o tom, jak se orientovat ve veganské stravě nejen pro vegany. Píše tam také o kosmetických značkách netestujících na zvířatech a dle toho se teď snažím vybírat si kosmetiku. Taky je tam seznam certifikátů o netestování kosmetiky a co který znamená a to je další obrovská pomoc při výběru. Líbí se mi jak seznam živočišných Eček, díky kterému je snadné si dát pozor na to, co kupujete, tak seznam vegan výrobků a dobrůtek a prostě celá kniha je, alespoň pro mě, základním opěrným bodem u mojí změny stravy. Jsem z ní táák nadšená :)




Jeden den jsem si taky skočila do DMka pro tenhle vegan sprcháč Original Source s vůní (naprosto nečekaně) kokosu. Cena je kolem 50 Kč. Je užasný, je vegan a na popisce dokonce vyzývá lidi k recyklaci. S recyklací plastu je to sice docela zajímavé, protože ne vždy je všechen plast opravdu recyklovaný, ale tak třeba to pomůže někomu si něco uvědomit. Ve složení se mi ale bohužel nelíbí jedna hnusárnička a to je Sodium Laureth Sulfate, který ale bohužel obsahují 90% všech šamponů a sprcháčů a čističů.  No, co člověk nadělá.




Potom jsem si koupila v jedné zdravé výživě u nás ve městě tuhle pomádu na rty od značky BIONE cosmetics. Je to český výrobek, bohužel o testování nic nevím, což mě trošku mrzí. Každopádně ve složení by neměla být žádná hnusárnička. Obsahuje spoustu přírodních olejů a  podle toho vypadá i konzistence. Je hodně olejový a třeba teď v těch vedrech se rád rozpouští. Takže bych ho radši šoupla někde do chladna. Na rty stačí opravdu minimální množství a jsou krásně hydratované a spokojené. Má taky přírodní UV filtry což je teď v létě rozhodně plusem. Cena je 54 Kč, ale určitě to může být různé.




A pak jsem si udělala radost těmihle dvěma zázraky od značky Saloos, která by měla být také bez testování a obsahovat přírodní složky. Jako ranní osvěžení nebo kdykoli během dne, jsem si pořídila Tea Tree květinovou pleťovou vodu s rozprašovačem, což je můj bože naprosto božíí. Kdykoli potřebujete trochu vychladnout a obličej osvěžit, tak je tohle opravdu fajn. Obsahuje pouze dvě složky a jeho tea tree vůně není nijak výrazná a za chvíli se na tvářích ztratí. Nijak neštípe ani není nepříjemný. Protože bych v těhle vedrech ráno opravdu nesnesla krém, použivám tuhle vodu,  která je ještě navíc konkrétně pro problematickou pleť, což je momentálně můj problém. Cena je 98 Kč, ale opět se může různit.
A druhý zázrak je regenerační obličejový olej Rosalina, který jsem si taky účelně vybírala na problematickou pleť. Má ji zklidňovat, hydratovat a regenerovat. Popravdě jsem se oleje trochu bála, protože kokosový, který jsem používala k odlíčení, mi dělal hodně akné, ale já chtěla jiný stejně vyzkoušet. A světe div se, nic mi to na pleti nedělá. Nezanechává žádný mastný film, moje pleť není nijak mastná a vyrážky taky nejsou (tedy nejsou způsobené konkrétně tímhle olejem). Balení obsahuje klasické kapátko, čímž se olej dobře dávkuje a stačí ho opravdu jenom jedna kapka na celý obličej. Vůně je příjemná a taky se pomalinku z pleti vytrácí. Cena 137 Kč. S oběma věcičkama jsem moc spokojená.

A to je vše z mého malého nákupu. Brzo taky napíšu článek na druhý balíček z biooo.cz, protože jsem prostě neodolala. Lída xx

1 komentář:

  1. Musím uznat, že Saloos je jediná kosmetika, po které mám opravdu hezkou pleť (myslím tím lepší než normálně :D)...

    OdpovědětVymazat