pátek 7. srpna 2015

L'oreal Sunkiss Jelly

Ahoj :)

původně jsem na dnešek měla připravený úplně jiný článek, ale po dnešní zkušenosti jsem se rozhodla napsat o tomto gelu na vlasy.



Určitě všichni víte, o co se jedná. Byl kolem toho opravdu boom a hodně blogerek a youtuberek ho vyzkoušelo. Nedívala jsem se na všechny recenze nebo informace o něm a ani mi nepřišlo, že bych potřebovala víc informací, protože při prvním použití jsem neměla žádný problém. Tak nejdřív k tomu, co má dělat a dělal. Mám odstín 02. což je myslím prostřední odstín. Vlasy mám  už skoro nebarvené, kromě konečků, což je teda správně, protože by se měl používat na nebarvené vlasy. Použila jsem ho s dneškem celkem třikrát. Za ty dvě předešlé použití jsem neměla žádný problém, vlasy opravdu viditelně zesvětlil. Použila jsem ho pro vytvoření ombre efektu, což se povedlo a já měla nějakou dobu blond konečky. Můj typ je kromě tohoto gelu používat ještě klasický fialový šampon, aby byla blond výraznější a odstranily se ty nehezké žluté odstíny, popřípadě ty oranžové, jako tomu bylo například u mě.
Dneska jsem si chtěla přidat trochu víc blond i do horní části vlasů a ne jen na konečky a tím se konečně dostáváme k jádru pudla. Balení obsahuje pouze gel na zesvětlení vlasů a NIC víc. Viděla jsem u youtuberek aplikování gelu bez použití rukavic a vzhledem k tomu, že ani v tom balení nebyly, tak jsem si myslela, že je to o-k-á. Samozřejmě na krabičce je napsáno, že se mají použít rukavice, ale je to hezky mini pidi písmem. Což mě samozřejmě nijak neomlouvá a je to vše na moji zodpovědnost. No, jenže koho by to napadlo, když první dvě použití byly bez problému, že. Takže jsem si hezky rozdělila vlasy a gelík si kydla na ruce a začala pracovat. Po chvíli jsem cítila docela nepříjemné pálení mezi prsty na rukou a když jsem se podívala, vytvořily se mi tam jakési bílé šupinky a opravdu hrozně to štípalo. Produkt jsem si proto z rukou setřela, rychle dodělala vlasy, ale mezi tím už se mi ty šupinky vytvořily po celých dlaních a prstech a pekelně to pálilo. Při dostatečném umytí vodou a mýdlem šupinky zmizely neznámo kam, ale pálivý a docela bolestivý pocit mám v prstech ještě teď.

Takže co z toho plyne? Tohle mi jenom dokázalo, ač to byla tady moje chyba, že takové hnusárničky na svou pleť ani vlasy používat nechci a strokrát a milionkrát radši budu vyhledávat přírodní (i když někdo dražší) varianty a nebudu si ubližovat. Jo je fakt, že to někdy není moc lehké a občas nejspíš zhřeším i já (viz plánovaný článek), ale budu se snažit. Protože tělo mám jenom jedno.

Doufám, že si užíváte tepla i bez popálených rukou. Lída xx

Žádné komentáře:

Okomentovat