úterý 25. srpna 2015

Festivalový outfit

Ahoj :)

dneska vám přináším slibované fotky festivalového outfitu. Hrady jsme si s přítelem moc užili, zatančili jsme si, viděli naše oblíbené zpěváky, bylo to prostě moc fajn. Sice bylo trochu chladno, proto jsem si pak v sobotu vzala s sebou zimní bundu :D, ale ani to nám nevadilo a byli jsme moc spokojení. Zvládli jsme toho taky trochu natočit, tak jsem přemýšlela, že bych udělala video, tak uvidím, jestli se do toho pustím.






kalhoty: sekáč  /  boty: New Yorker  /  tričko: New Yorker  /  kabelka: Vinted  / prstýnek: Vinted

P.S.: Vlastně jsem se ještě nepochlubila, že už píšu z nového a plně funkčního notebooku že? :) Jsem úplně nejšťastnější :D Lída xx

2 komentáře:

  1. Jsi moc hezká a líbí se mi i Tvůj styl, tak snad nebudeš toto brát nějak špatně, jen jako dobře míněnou radu - zkus vkládat větší fotky, bude to vypadat ještě lépe :) Jsi hezká, tak jen a't to každý vidí :)

    Měj se skvěle!

    Janina
    bloggopis.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty fotky zmenší blog, rozložení stránky. Když na fotku klikneš, měla by se zobrazit velká přes celou obrazovku. Jinak děkuju za komentář :)

      Vymazat