pátek 21. srpna 2015

Festivalové nezbytnosti

Ahoj :)

dneska přicházím s článkem o festivalových nezbytnostech, jelikož asi za dvě hodinky vyrážím do Hradce nad Moravicí na fesťák. Ten se koná dneska od 6 hodin a zítra potom celý den, nejvíc se ale třepu na noční tancovačku  na Tomáše Kluse :D. S tímhle článkem bude taky souviset ten příští, který bude úplně první "fashion" a v něm vám ukážu, co jsem měla na fesťáku na sobě. Tak jdeme na to.

Tady je malý náhled na oblečení, více v dalším článku.




Oblečení jsem pojala tak trochu rock, takže převládá černá a šedá, jediné barevné jsou tyhle krásné kecky. A nehty jsou na tom podobně. Přemýšlela jsem ještě nad černou, ale nakonec vyhrála tahle šedo modrá barva odstín 425 od Miss Sporty a přes ni jsem dala matný TopCoat z Oriflamu, aby to bylo trošku zajímavější.




A co si beru s sebou? Tuhle, jak já říkám nafukovací, kabelku jsem ukořistila na Vinted a je opravdu neuvěřitelná. Vejde se do ní celá zrcadlovka plus všechny další věci, které potřebuju. A pořád je to malá kabelka Takže na fesťák to byla jasná volba. Zleva na fotce jsou samozřejmě sluneční brýle, klasické černé, které koupíte snad všude. Vedle nich trůní peněženka Roxy, kterou jsem dostala na narozeniny. Pod nimi je nejdůležitější pomáda na rty Kiss my Face (vegan), o které ještě budu psát víc. Pak je tam kabelková verze voňavky, taky důležité. Vzadu se krčí papírové kapesníky, ty jsou život zachraňující a samozřejmě si jich beru mnohem víc. Další mám tabletky antihistaminik a proti bolesti, co kdyby náhodou. Beru si taky antibakteriální gel, protože víme, že fesťáky nejsou zrovna sterilní, žejo. Samozřejmě si beru svoji láhev Ohyo na vodu, kdyby byla možnost nalít si pitnou nebo si prostě jenom přelít z petky. A protože je skladná, nezabere skoro žádné místo :). A úplně vzadu za vší tím nepořádkem jsou samozřejmě lístky, bez těch by to asi nešlo.



A možná pár snacků do kabelky nebo do auta :) mňam.



Potom si samozřejmě beru foťák, který ale nejsem schopná vyfotit, když jím fotím, haha a taky si beru svého přítele. A dobrou náladu, páč se mega moc těším. Užívejte, Lída xx

Žádné komentáře:

Okomentovat