středa 1. července 2015

Kurkumová maska na obličej

Ahoj :)

Tak jsem konečně nasbírala všechny ingredience a můžu vám teď napsat něco málo o kurkumové masce. Kdysi jsem si přečetla nějaký článek, kde se právě o kurkumě psalo, že má antibakteriální účinky, proto dobře působí na pleť s akné, stahuje pokožku, tím by měla zmírňovat začervenání nebo dokonce vyhlazovat vrásky. Dále působí antioxidačně, zvlhčuje a omlazuje. Takový přírodní zázrak. A protože jsem ji měla doma, přidává se totiž do tofu "míchaných vajíček", tak jsem ji mohla vyzkoušet. Moje pleť je poslední dobou čím dál horší a klasické masky na obličej ani jiné čištění už moc nemá efekt. Proto doufám v to nejlepší u téhle masky. Co tedy budete potřebovat.

Maska se skládá pouze ze tří surovin
- kurkumový prášek
- bílý jogurt
- med

Od každého si dáte lžičku do misky a potom smícháte dohromady. Na pleti necháte masku půl hodiny a poté smyjete vlažnou vodou. Aplikovat by se měla 3x až 4x týdně do vymizení problémů s pletí.

I když se může zdát,že jedna lžička od každého je málo na celý obličej tak ne,je toho určitě dost. Na pleti maska nic nedělá,neštípe nebo něco podobného, každopádně má velmi výraznou vůni a rozhodně to není žádná příjemná vůně masek z drogerie. Po masce jsem měla pleť hezky staženou a hladkou. A taky žlutou. Jo výsledný mix všech třech ingrediencí a samotné barvy kurkumy tak trochu napovídal, že bych mohla skončit s lehkým odstínem, ale moc jsem to neřešila. Takže masku určitě nedoporučuju aplikovat,pokud byste potom ještě někam šli, opravdu zanechá na pleti lehký žlutý odstín. Já se jenom modlím, ať to do zítra zmizí. A pokud jo, tak ji určitě zkusím aplikovat pravidelně a snad mi tenhle přírodní zázrak pomůže s mýma vyrážkama. Protože přece jenom jsem už moc stará na pubertu.




A nakonec bych se ještě chtěla pochlubit mým dnešním úlovkem ze sekáče. Jeden vrch je původem z Topshopu a jeden z Primarku. Oba za 15 Kč :) užívejte tepla, Lída xx




PS: žluté zabarvení pleti do rána zmizelo, takže všechno je to dobrý :D
PPS: velký pozor na oblečení, kurkuma hrozně barví a asi jsem si dneska zničila jedno bílé tričko. :(

Žádné komentáře:

Okomentovat