pondělí 13. července 2015

Balíček z biooo.cz

Ahoj :)

Můj pokažený notebook už byl odevzdán do opravny a já teď spokojeně klepu do půjčeného funkčního. Po příjemném volném dnu a ještě lepší dvouhodinovce ve fitku bych vám chtěla napsat článek o mém nedávném nákupu na stránce biooo.cz. Potřebovala jsem pár věcí a původně jsem je chtěla nakoupit na lush.cz, co je taktéž přírodní kosmetika ručně vyráběná a taky docela drahá. Pak jsem ale objevila právé biooo.cz a tam našla větší výběr, více značek a taky přijatelnější ceny. Proto jsem si objednala tyhle čtyři věcičky a brzo se tam opět vrátím pro další. Tím tak nějak pomalinku začínám svůj "nový" život, ve kterém se snažím žít zdravě a lépe jak pro sebe, tak pro životní prostředí a zvířata. A ještě se musím pochlubit, s konečnou platností a definitivně jsem už nějakou dobu hrdým vegetariánem a postupně chci přejít na veganskou stravu. Takže rozhodně tady o tom ještě budu mluvit. Teď ale ke článku.

Co jsem sháněla opravdu dlouho je přírodní pasta na zuby. Dokonce jsem i četla článek o tom, jak si doma přírodní pastu vyrobit. To se mi ale nechtělo, proto jsem si jednu našla na stránkách biooo.cz. Je od značky Terra Natura a je se zeleným jílem, stévií a heřmánkem. Na stránkách mají dvě, jednu s označením  basic a druhou vital, rozdíly jsem moc nepochopila, akorát ta druhá je o 20 Kč dražší. Tak jsem si prostě vzala tu levnější za 100 Kč a má 75 ml. V jejím složením nenajdete nic špatného, žádné chemické látky ani zdraví nebezpečné látky, jenom část potencionálních alergenů, což mě vůbec nevadí a každý člověk si může přečíst složení ať ví, jestli pasta neobsahuje něco, na co má třeba alergii. Chuť je skvělá. žádná bylinková pachuť nebo nechuť se nekoná, řekla bych, že některé "normální" pasty jsou chuťově mnohem horší. Za mě rozhodně 1*. Jsem moc moc spokojená.







Potom mi v mojí výbavě na péči o pleť došel krém na obličej. Proto jsem si prošla stránky biooo.cz a našla tam jeden perfektní pro moji pleť. Je od Natura Siberica denní krém pro mastnou a smíšenou pleť. O koupi rozhodl tenhle titulek pod krémem: ,,Pravidelné používání denního pleťového krému obnovuje rovnováhu pokožky, což v praxi znamená snížení produkce kožního mazu. Pokožka v mastné T-zóně se již tolik nemastí, zatímco suchá pleť na tvářích je vyživená, neloupe se a netvoří nezvhledné suché šupinky." Přesně tak, jak to potřebuju já. Opět neobsahuje žádné chemikálie, které by byly škodlivé zdraví. Na stránkách je každý produkt pečlivě popsán, takže si každý může počíst. A už jenom ten obal na mě pusobí luxusně. Hygienická pumpička je skvělá, na celý obličej bohatě stačí malé zmáčknutí. Krém má takovou smetanovou barvu i konzistenci, není příliš mastný a pokožku hydratuje. No myslím, že jsem se zamilovala. Ještě si chci dokoupit noční verzi krému a pak už budu nejspokojenější. Krému je 50 ml a stojí 209 Kč.




Další věcičku jsem koupila jako dárek příteli, protože měl nedávno svátek. Proto jsem koukla na pánskou kosmetiku a našla tohle ALL-ONE! univerzální mýdlo, které není hlavně pro pánské použití, ale má jich neuvěřitelných 18. Například to může být šampon nebo sprchový gel a taky proč jsem ho koupila já, jako gel na holení a po holení. Chtěla jsem ať vyzkouší něco přírodního na tu jeho citlivou papulku. Je sice fakt, že jenom 59 ml s příchutí Almond, které jsem na zkoušku objednala, stojí 100 Kč, což jak mi on řekl stojí jeho Gillette a ten je o hodně větší, ale já ho přesvědčila, že univerzální mýdlo je prostě přírodnější varianta a že on mi za ty peníze stojí. Každopádně ho ještě nevyzkoušel, takže vám nemůžu napsat, co na něj říká. Ale jak ho znám, po prvním použití bude brblat a pak nebude používat nic jiného.




A poslední věc, na kterou jsem se nejvíc těšila je Přírodní krémový deodorant. Tenhle je tuhý v krásné dřevěné krabičce s vůní Cashmere. 15 ml stálo 135 Kč a koupila jsem si ho proto, že mě tak nějak nejvíc zaujal. Každopádně určitě vyzkouším další. Zrovna teď jsem na jejich stránkách jeden další našla :D. Aplikuje se množství velikosti hrášku a rozmaže se do podpaží. Pravdou je, že tahle aplikace není zrovna nejpohodlnější, ale tak mě to neomezuje. Krásné voní a při běžném dni, kdy se moc nepotíte vás zvládne udržovat hezky v suchu a voňavé. Samozřejmě teď v těch velkých vedrech nebo například v posilovně pocení nezabrání, což ale není na škodu, protože pocení má svůj důvod a nepotit se není zdravé. Ale i tak stále cítite spíš vůni deodorantu než tu svoji vlastní.




S balíčkem z biooo.cz jsem hrozně moc spokojená a těším se až si zase něco objednám. Lída xx

Žádné komentáře:

Okomentovat